13 Ocak 2009 Salı

Aly Faryd Mondragon


"Kulübü, takımı, tabii ki taraftarları unutamıyorum. Burada çok güzel günlerim geçti. Türkiye'yi çok seviyorum. Galatasaray'ı çok seviyorum.Köln'de ortalama 50 bin taraftara karşı maçlarımızı oynuyoruz. Buradaki taraftarlar da çok iyi. Ama Galatasaraylı taraftarların yeri benim için ayrı.Köln'de mutluyum. Burada futbolu bırakacağım. Ancak Galatasaray'a karşı oynayacağımız bir maçla futbolu bırakmak istiyorum. Galatasaraylı taraftarların karşısında jübile istiyorum."

3 yorum:

Alfredo dedi ki...

bizde seni unutmadık mondiii...
fenerden iki maçta toplam 10 gol yesede (6-0,4-0) gönlümüzde ki yeri başkadır :D

alessio cerci dedi ki...

16.şampiyonlukta ağlarken bizden biri olduğunu anlamıştık zaten

ermanislim dedi ki...

kariyeri boyunca yediği bütün saçma sapan golleri fenere karşı yemiş olsada, onun yeri her zaman ayrıdır