6 Mart 2009 Cuma

Reinhardt Stumpf



Sizin takımın Kaiserslautern olduğunu tahmin ediyorduk?

Hayır ben Galatasaraylıyım. Kendimi Galatasaraylı gibi hissediyorum. Benim takımım hep Galatasaray olmuştur. Kariyerimi Galatasaray’a borçluyum. Ben burada Almanya’dan daha çok saygı görüyorum. Zaten Galatasaray, Kaiserslautern’den çok daha büyük bir marka, asıl önemli olan bu...

Sizin döneminizdeki Galatasaray’la şu anki takımda ne farklar var?


Bizim takım inanılmaz bir ekipti. Hakan Şükür, Bülent, Tugay, Kubilay, Cüneyt, Falco, Arif... Hepsi bir süperstardı. O yıllarda ben hep 19-20 yaşlarında gençlerle birlikte top koşturdum. O gençler daha sonra en az 10 yıl milli takımlarda görev yaptı. Biz o dönemde büyük bir aileydik. Şu an bilmiyorum ama bizim takım gerçekten çok iyi futbol oynuyordu. Zaten Galatasaray’da benim o dönemde en çok sevdiğim şey, bir aile gibi hareket etmemizdi. Herkes birbirini seviyordu. Bunu açıkçası Eric Gerets’le burada görev yaptığım sürede de gördüm. Başkan Özhan Canaydın inanılmaz bir beyefendiydi. Onunla aynı masada oturduğumuzda önemli biri olduğunu hissettiriyordu Başkan. Bu önemli bir nokta.

Hiç yorum yok: