17 Nisan 2009 Cuma

Aklın Başa Geldiği An


''Ben futbolcuları Galatasaray maçı öncesi defalarca uyardım.. O statta her seferinde ve hep bizim maçlarda ne olaylar olduğunu biliyoruz.. Gerek Roberto Carlos'un doğum günü yemeğinde, gerekse takımla birlikte Ali Sami Yen'e giderken hep şu ikazı yaptım: 'Bu maç bizim için çok önemli. Ama salı akşamı oynayacağımız kupa yarı finali de çok çok önemli.. Bu yüzden tahriklere kapılmayın. Kırmızı kart görmeyin..' Maç bitmiş.. Lugano kafa atıyor. Semih yumruk sallıyor. Volkan'ı ben görmemiştim. Daha sonra bana söylediler tribünlere haraket yapmış.. Şimdi salı günü önemli bir rakiple kupa yarı finali rövanşına çıkacağız.. En önemli oyuncular eksik. Hele hele Edu yokken Lugano'nun o kafayı atmasını içime sindiremiyorum. Bana bilerek yapmış gibi geliyor..''

Hiç yorum yok: