15 Eylül 2009 Salı

Del Potro ve Kim Clijsters

Biri bu şampiyonanın son 5 senedir şampiyonu olan Federer'i devirdi,diğeri sporu bırakıp tekrar geri döndükten sonra ki 3. turnuvasında 2.şampiyonluğunu aldı.Böyle inanılmaz sonuçlandı dün Amerika açık.Bayanlarda son zamanlarda ne olacağı pek belli olmuyor ama erkeklerde Del Potro'nun Federer fenomenini devirmesi harika bir olay.Gerçi Federer bu mağlubiyetten sonra gider 2 Grand Slam daha kazanır ya o da ayrı mesele.Zaten mesele artık onun serilerini bozmak.Yoksa hiç bir türlü Grand Slam kazanmasına engel olunamaz.

Kim Clijsters'ın ki yukarda dediğim gibi apayrı bir olay.24 yaşında tenisi bırakarak tenis severleri şoke etmişti.Bir çocuk dünyaya getirdi ve 2 yıl aradan sonra tekrar geri döndü kortlara.Bir dönüş anca bu kadar mükemmel olabilirdi.Zaten kendi de yaptığı mütevazi açıklamasında "buraya sadece Grand Slam havası almaya gelmiştim,bunu hiç beklemiyordum." demiş.Diğer şımarık bayan tenisçilere kıyasla Kim Clijsters ve Justin Henin'i daha fazla sevmişimdir zaten(Belçikalıların havasından mıdır suyundan mıdır bilinmez).Lafı uzatmadan Clijsters henüz 26 yaşında ve harika dönüşün ardından bir kaç Grand Slam daha kazanır diye düşünüyorum.Ya da öyle umuyorum.Son olarak olağandan farklı bir turnuva izlettikleri için bu iki tenisçiyi de tebrik ediyor ve onlara teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: