6 Eylül 2009 Pazar

Milli Maçlar

Baştan belirtmek gerekirse sevmiyorum bu milli maçları.Açıkçası vatan millet Sakarya olarak göremiyorum maçları nedense.Bu yüzden de pek veremiyorum kendimi milli takımın maçlarına.Şöyle de ifade edebilrim;Galatasaray'ın hazırlık maçlarında daha çok heyecanlanıyorum diyebilirim.
Dünki maça gelirsek 4-2'lik skor insanı ilk bakışta yanıltabilir oynanan futbol adına.Ama hiç te ümit verici değildi bence.Özellikle Estonya gibi bir takımın kalemize bu kadar az gelip 2 gol atması düşündürücü.Hücumda böyle oynarsak sorun yok ama defansın biraz toparlanması gerek.Belki de Emre'nin yanında Hamit değilde daha defansif ortasaha özelliklerinde biri oynarsa böyle olmaz.Maçta öne çıkan isimler Arda,Tuncay ve Emre'ydi bence.Arda adeta şov yaptı.Sercan'ın golünde sakatlandı diye ödüm patladı.Bir de şu Fatih Terim'in Koyun Kazım takıntısına değinmeden edemeyeceğim.Bu sefer kendi bile 45 dakika dayanabildi neyse ki.
Diğer oynanan maçlara geçersek:Fransa Domenech üzünden erimeye devam ediyor.Kendi evlerinde Romanya'yla 1-1 berabere kaldılar.İtalya ise onlara hiç te uzak olmayan Kaladze'nin kendi kalesine attığı 2 golle Gürcistanı 2-0 geçti.Baros Çek Cumhuriyetinin Slovakya ile oynadığı maçta ülkesine beraberliği getiren golü attı.Keita da B.Faso ile yapılan maçta 2 kere fileleri havalandırdı.Elano'nun da asist yaptığı maçta da Brezilya Maradona falan tanımadı ve Arjantin'i 3-1 le sahadan sildi.

Hiç yorum yok: