20 Eylül 2009 Pazar

Ready to Fly !

Bu hafta İngiltere'de dananın kuyruğu koptu desek yeridir, gerçekten harika maçlar oynandı ve Murat Kosova'nın o efsane sözü "İşte Premier Lig bu" sözünü bir daha kanıtladı. Chelsea rakip tanımıyor dese yeridir, lige süper bir başlangıç yapan Spurs'u adeta sahadan sildiler. İleride Lennon, Keane ve Defoe üçlüsü etkisizdi bu da Ancelotti farkı diye düşünüyorum ben, gerçekten müthiş bir Chelsea yarattı, Hiddink'in bıraktığı istikrarlı takımı çok iyi idare ediyor ve bence üstüne koyarak oynuyor. Drogba'nın bu maçta sakatlanması Chelsea için gerçekten kötü bir haber sakatlandığı yüzünden 2-3 ay oynamıyacak gibi gösteriyor eğer bu sırada Chelsea yarıştan kopmaz ise bence bu sene şampiyon olurlar.


Haftanın maçı ise Tevez yüzünden sezon başından beri iple çekilen Utd. ve City maçıydı, maç tahmin ettiğim gibi mükemmel geçti maçı izlerkende bende kendimden geçtim, Bellamy farklı şeyler yapabilir demiştim maçtan önceki postumda ve haklı çıktığım içinde seviniyorum, son haftalardaki performansıyla da bunu hak ediyordu hemde fazlaca ama Robinho ve Adebayor'un olmayışı Mark Huges'ı defansif bir mentalite ile oynatmasına neden olabilir ama takımı çok geri çekti her atak tehlike oldu ama çok gereksiz yaslandı geri, bana Erciyes'in Bülent Korkmaz dönemindeki futbolu anımsattı ama buna rağmen deplasmanda 3 gol atmasını bildiler eğer farklı bir taktile sahaya çıskaydı City daha farklı bir görüntü olabilirdi ortada.


Geçen hafta Adebayor, Arsenal'e nasıl oynadıysa Tevez'de ManU'ya o şekilde oynadı insan üstü mücadele etti ve 2 golün mimarı oydu 1 topuda direkden döndü. 1. goldeki çabasıda Ben Foster'ın hatasına neden oldu, Ben Foster ise bu zamana kadar güven vermişti fakat hala bi şeyler eksik Van der Saar gelince eldivenleri ona teslim edecek gibime geliyor. Bir diğer kaleci ise Given hatalı yediği 2. veya 3. goldu baya bi hatalı davrandı ama sonrasında Berbatov'u gerçekten deli etti ve 4 gol yemesin erağmen iyi bir tablo çizdi kalesinde. Buradan da alessiocerci'ye sesleniyorum al sana Fletcher diyorum :)




Son dakikada Owen'nın golünden sonra kim olursa olsun o atmosferde tüğlerinin diken diken olmaması imkansız. Gerçekten stad yıkıldı desek yeridir, efsane olacak tarihe geçecek bir maç yaşandı ama bir dahaki seferde City bunun acısını alır diye düşünüyorum.



Liverpool Torres ve Gerrard eşliğinde yol almaya devam ediyor moral verici bir galibiyet buldular ama bu kadar rakibin içinde şampiyon olmaları çok zor gibime geliyor, hele o Yunan defası aldıktan sonra ne kadar kalitelerini düşürdüklerini gösterdiler yani Galatasaray veya Fenerbahçe alsa neden aldılar bu adamı derim, Torres iki tane çok klas gol attı ama West Ham'da Hines adlı oyuncu yeni Walcott veya Lennon gibi geliyor diye düşünüyorum bu adama dikkat etmek lazım - gerçi Walcott ve Lennon ne kadar eski orasıda ayrı bir konu :) -




Arsenal, Wigan karşısında iyi bir galibiyet aldı Liverpool için dediklerim Arsenal içinde geçerli gibime geliyor her ne kadar göz dolduran galibiyetler alsalarda büyük maçlardaki durumları belli eski havalarını kaybediyorlar bu arada Wenger 1-2 hafta sonra minik takımın kalecisiyle çıkarsa şaşırmayalım Fabianski tamamda 3. kaleciye yer vermesi sakatlık falan yoksa biraz fazla maceraperest gibime geliyor bu adam gençlik aşısını biraz fazla kaçırıyor sanırım...Bu sezon İngiltere'de süper bi sezon bizi bekliyor 6. hafta maçlarından sonra bu belli oldu fazlasıyla bence,kızlarrr kemerlerinizi takın uçuyoruz diye bir anaonsla başlasa maçlar uygun olur veya Türkiye ligi ya çok kalitesiz ya da bunlar insan üstü oynuyor hele bugün oynanan müthiş maçlardan sonra Fenerbahçe - İ.B.B. maçını izledikten sonra insan futboldan soğuyor.

Hiç yorum yok: