13 Ekim 2009 Salı

Yürü Be Yılmaz Hoca


"Türkiye'de bu görevi üstlenecek o kadar teknik adam varken, hala yabancı isimler konuşuluyor. 25 yıldır bu ligde çalışıyorum. Yabancı dilim var. İki akademi bitirdim eğitimim de var. İlla yabancı teknik adam istiyorlarsa, Alman vatandaşığım da var. Benim kadar bı ülkeyi tanıyan başka bir teknik adam olabilir mi? Eğer deneyimse, fazlasıyla tecrübe sahibiyim. Açık olarak belirtiyorum. Bu göreve ben talibim"

Seviyorum bu adamın mizacını.Galatasaray-Kasımpaşa maçında Ali Güneş'in pozisyonuna yarım ağızla görmedim deyişi ve bu demecinde de Alman vatandaşlığım da var demesi.Esprili ve sıcak kanlı bir adam demeçlerinden tanıdığım kadarıyla.Madem talip gelsin bari.Fatih Terim ve Ersun Yanal'la son 2 dünya kupasını kaçırmışız birde Yılmaz Vural'la kaçıralım çok mu!!?

Hiç yorum yok: