8 Şubat 2010 Pazartesi

Haftasonu


Koca haftasonu tek bir maç bile izleyemedim.Galatasaray maçının özetini bile izleyemedim hala düşünün.Dün bir Fener maçının özetini izledim o kadar.Chelsea-Arsenal ve Fiorentina -Roma maçlarıda yalan oldu tabi.Franchi güzel bir maç yazısı yazmış buradan ulaşabilirsiniz ona,Fio-Roma maçı hakkında.Bir de kuralar çekildi Euro 2012 elemeleri için.Benim ilk duyduğumdaki tepkim hayatta çıkamayız olmuştu.Ama çoğu kişi yine şeker gibi kura vs. başlamış bile.Kek dediğimiz Belçika anamızı ağlattı son elemelerde.Avusturya bence bize denk bir takım.Oyun olarak onlardan fazlasını oynamıyoruz bence.Bir de Almanya var tabi.İsterse oradaki maçta tüm tribünler gurbetçilerimizle dolsun Panzerler her türlü orada burada yenerler bizi.Şahsen ben yine sancılı bir eleme grubu yaşayacağımızı düşünüyorum.

*Hay maşallah be Makakula!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi oyucuydu ama biraz ekmek yemesi gerek :) gitmesine üzülmüştüm ama disiplinsizliği üzülmemi ikinci planda bıraktı.