10 Mart 2010 Çarşamba

Çifte Yorum


Geçen Eskişehir-Galatasaray maçından sonra yazacaktım konuyla ilgili bir şeyler ama unutmuşum.Şimdi aklıma geldi tekrardan.Digiturk yüksek bedelli yayın ihalesinden sonra abone sayısını arttırabilmek için yeniliklere gideceğini daha o zaman duyurmuştu.İlk olarak Erman Toroğlu'nu sepetlediler mesela.Diğer bir yenilik ise maçları 2 sunucunun anlatmasıydı.İlk farkettiğimde kanal değişmiş ya da izlediğim maç bitmiş te başka maça geçmişim gibi düşünmüştüm.Bir kaç maç sonra o sesin arada değişmesine de alıştım.Ama değişen bir şey de sunucuların maç anlatış şekli olmuş ki bu çileden çıkartıyor insanı bazen.Sanki orada konuşan 2 kişi sunucu değilde yorumcu gibi olmuş.Sürekli teknik yorumlar,5 dakika sonra;bakın bizim de az önce dediğimiz gibi ile başlayan cümleler 90 dakika boyunca hiç bitmiyor.Ben şahsen hiç sevmedim.Dikkatimi dağıtıyor maçı izlerken.İlla bir yenilik yapacaklarsa alsınlar Murat Kosova'yı Ercan Taner'i kadrolarına.O zaman tadından yenmez bu lig maçları.

1 yorum:

Majesty dedi ki...

Ercan Taner Honduras maçındaki gibi abartacaksa anlatmasın