31 Mart 2010 Çarşamba

Emirates'de Ping Pong(!)


Hayatımda izlediğim en zevkli, en heyecanlı, en hareketli, en hızlı ve en zevk veren maçtı; Arsenal-Barcelona maçı. Topun diğer yarı sahaya bu kadar hızlı taşındığı bir maç hatırlamıyorum. Adeta ping pong oynuyorlarmış havası verdi bana. Tabi her anında ping pong gidi değildi. Bazen Barcelona bazen Arsenal oyunun hakimiydi ve karşı takımın yarı sahasında etkiliydi. Barcelona her zamanki gibi topla oynamada üstündü. İbrahimovic kendisine atılan 2 mükemmel uzun topun hakkını verince 2-0 oldu sonuç.


2-0 dan sonra Barcelona biraz dağaldı ve Arsenal üstünlüğü sağladı Walcott'un girmesiyle gelen gol Arsenal'i daha da heveslendirdi. Ceza sahasında (bana göre) Fabregas'ın ayağı Puyol'un ayağına takıldı ve yere düştü. Hakem penaltıyı verdi ve kırmızıyı gösterdi Puyol'a. Penaltıyı Fabregas kullandı öyle gereksizce abandı ki zaten sakat sakat oynadığı maçta sakatlığı nüksetti ve son 5-6 dakikayı seke seke tamamladı. Fabregas'ın Barcelona'dan yetiştiğini bilmesem herhalde çok büyük bir nefreti falan var zannederdim. Sabri Ugan'da maçın temposuna dayanamayarak bir ara Barsenal gibisinden bir şeyler söyledi. Ama nefes nefese kaldı adamcağız. Rövanşta Pique ve Puyol'dan yoksun çıkacak sahaya Barcelona. Bildiğim kadarıyla Marquez de sakat. Bekleyip göreceğiz neler olacağını. Bu arada ilk yarının sadece son 10 dakikasını izledim ve bu kadar büyük zevk aldım bunu da belirteyim.

1 yorum:

SiYaH.ÇoRaPLıLaR dedi ki...

maçın sadece ilk yarısını izleyebildim . ancak golsüz geçen ilk yarıda bile odlukça keyif aldığımı söylemeliyim. içimdeki ses bu maçı izle diyordu ama uykuma yenik düştüm :D barça avantajlı bir skor aldı ancak defans hattının değiştiği bir maçta puan kaybetmişti barça . bunu da dikkate alırsak rövanşta arsen wenger'in taktikleri ve üstün ayaklarıyla arsenal turu cebine koyabilir . bekleyip göreceğiz .