1 Haziran 2010 Salı

Dünya Kupası | B Grubu

B Grubu
Arjantin
Nijerya
Yunanistan
Güney Kore

Arjantin

Arjantinliler açısından çok ilginç bir Dünya Kupası olacak.Takımın başında ülkenin efsanesi,belkide gelmiş geçmiş en iyi futbolcu olan Maradona olacak.Sahada ise artık insanların galiba Maradona'dan daha iyi dedikleri bir Messi.Dünya kupalarında Arjantin'e en az İtalya kadar sempati duymuşumdur.Ve her seferinde beni hayal kırıklığına uğratmışlardı.Ama galiba bu sefer çok farklı.En azından yine ben öyle hissediyorum.Messi'ye çok yakışırdı bir dünya kupası.Messi'yi bir kenara bırakırsak takımda inanılmaz formda hücum oyuncuların varlığı dikkat çekiyor.Higuain,Tevez,Milito,Agüero...Turnuvanın ofansif gücü en yüksek takımı bence Arjantin.Ama defansıda bir o kadar soru işareti benim için.Gruptan çok rahat 1. çıkarlar.Ve bu sefer en azından finalde görmeliyiz Arjantini.

Nijerya

Fizik gücüyle öne çıkıyor öncelikle Nijerya milli takımı.Fildişi Sahili ve Kamerun fiziksel üstünlüklerini teknik olarakta destekleyebilen ülkeler ancak Gana ve Nijerya teknik olarak bu 2 ülke kadar ileride değil.Defanslarında Taiwo,Yobo,Adeleye ,Apam gibi kaliteli isimler var.Ancak Nijeryada da Arjantin'in tam tersi olarak ofans kısmı çok etkisiz.Orta sahada tüm hamallık görevi Mikel'in üzreinde olacak.İleri uçtada Ikechukwu Uche,Yakubu ve Martins gibi isimlerle sonuç almaya çalışacaklar.Ben gruptan 2. çıkmalarını olası görüyorum çünkü gruptaki diğer rakipleri Yunanistan'dan çok daha pozitif futbol oynamaya çalışacaklarını düşünüyorum.

Yunanistan ve Güney Kore

King Otto'nun Avrupa şampiyonu takımı gün geçtikçe daha kötü hale geliyor.Yine dünya kupası vizesi almayı başardılar ama bu sefer öyle bir mucize elde etmeleri çok zor.

Güney Kore ise grubun en zayıf halkası.Park Ji Sung önderliğinde ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışacaklar ama gruptan çıkmaları imkansız gibi birşey.


Hiç yorum yok: