10 Haziran 2010 Perşembe

Dünya Kupası | E Grubu


E Grubu
Hollanda
Danimarka
Kamerun
Japonya


Portakallar yine turnuva öncesinde umutlular fakat kimse emşn konuşamıyor onlar hakkında. Şimdiye kadar birçok turnuvaya iddialı katılmalarına rağmen hayal kırıklığına uğrattılar futbolseverleri. Ama ben yinede umutluyum kendilerinden. İngiltere olamazsa Hollandanın şampiyon olmasını isterim. Robben, Van Persie, Dirk Kuyt ve Sneijder teknin direktör Bert van Marjwijk'in en güvendiği isimler olacaklar Afrikada.

Danimarka, Kamerun ile 2.liğin en büyük adayı. İçgüdülerim bana Danimarka'nın Kamerunun üstünde grubu bitireceğini söylüyor. Kamerun hazırlık maçlarından da anlaşılabileceği gibi tam bir takım haline gelememiş durumda. Aynı durum Danimarka için de geçerli fakat bana göre kadrosu Kamerundan daha iyi olduğu için 1 adım önde olacaklarını düşünüyorum. Yine de aralarındaki maç grubun 2.sini belirleyecektir.

Japonya'nın gruptaki durumunu Honda-Nakamura-Hasebe üçlüsü belirler. Çok çok iyi performans gösterip takımlarını sırtlarlarsa Japonya ufak bir ihtimalle üst tura çıkabilir. Aksi taktirde çok zor.

Hiç yorum yok: