1 Mart 2011 Salı

Hakan Şükür


Pazar akşamları artık pek fazla izlemiyorum spor programlarını. Galatasaray zaten kötü gidiyor bu yüzden belki içimde pek şevk kalmıyordur izlemek için. Ancak bu pazar Hakan Şükür'ü baştan sonra dinleme imkanı buldum. Söylediği her bir kelimeye katılmamak elde değil. Belki kendi dediği gibi Galatasaray'ı en çok eleştirenlerden biri. Belki de bu şikayet ettiği şeyler yüzünden bırakmak zorunda kaldı futbolu. Ama hala yorumlarında,eleştirilerinde Galatasaray sevgisini görebilmek mümkün. Eğer izlemediyseniz youtube'tan falan bulup izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Hem günümüz Galatasaray'ının ne hale geldiğini, niye geldiğini anlamak adına çok güzel bir konuşma.

-Ben alıyorum 15 lira adam alıyor 115 lira. Lincoln iyi oynasın da bize faydası dokunsun diye yapmadığım şey kalmıyordu.

Hiç yorum yok: