15 Temmuz 2012 Pazar

Burak ve Amrabat Transferi Üzerine


Herhalde Reyes ve Forlan transferlerinin gerçekleşmemiş olması sebebiyle galatasaray.org'da en son imzaların atıldığına dair haberi görene kadar sevinemiyorum Burak ve Amrabat transferlerine. Bu ufak tereddütümle beraber geldiklerini kabul ederek başlıyorum yazıma.

Burak geçen seneden beri gelmesini en fazla istediğim futbolculardan biriydi. Burak'ın gelmesini istememde tabi ki onun inanılmaz çıkışı ilk sırada yer alıyor. Ancak bir diğer önemli sebepte Selçuk'un takımda olması. Burak'ın kendinden çok Selçuk ve Burak ikilisine güveniyorum aslında. Bu ikiliyle oyun içindeki hücum varyasyonları bir hayli artacak Galatasaray'ın. En olmadık bir anda defansın arkasına atılan ve bu topa koşu yapan Burak Yılmaz'ı fazlasıyla görebiliriz bu sezon.

Ünal Aysal'ın bahsettiği çilek Burak mıydı bilinmez ama şu saatten sonra o çileği başka mevkilerde kullanabiliriz bence. Zira şu an 5 forvet oldu takımda. Necati,Baros,Umut,Elmander ve Burak. Benim tercihim bu konuda sol bekten yana. Hakan Balta geçen sezon belkide kariyerinin en iyi sezonun geçirdi ancak bu sene Şampiyonlar Ligi kalitesine çıkabilir mi aklımda soru işaretleri var. Zaten orta saha ve forvete belirli oranlarda takviyeler yapıldı. Aynı seviyede defansa da yapılacak bir transferle takımın genel kalitesi Avrupa düzeyine ulaşacaktır diye düşünüyorum.


Amrabat'a gelecek olursak transferi tam bir yılan hikayesine dönmüştü. Keita'dan sonra tribünleri coşturacak bir diğer isim olacak bence. O bencil tarafını da Fatih Terim'le birlikte takımı yararına kullanabilir. Galatasaray'da da Kayseri'de oynadığı şahsi oyunu oynarsa muhtemelen kendini kulübede bulur. Ama bu transferin gerçekleşmesinde kendisininde ne kadar istekli olduğunu gördüğümüzden bu özelliğini biraz bastıracağını ve takım oyunu adına iyi şeyler yapabileceğini düşünüyorum Amrabat'ın.

Hiç yorum yok: