19 Mayıs 2013 Pazar

Kısa Bir Hikaye...

Bizim bir komşu vardı.Bir araba alacak diye yıllarca çalıştı didindi etti. Ama yetmiyordu,çalıp çırpmaya başladı. Daha fazla kazanmak için milletin hakkını yemeye başladı. En sonunda 10 yıl sonra bir tane Opel Astra aldı neyse ki. Sonra bende araba almaya karar verdim ve 2 sene içinde kapımın önüne Audi Q7'yi çektim. Çok şükür iyi kazanıyordum. Biraz da babam yardım etti aldım işte. Hal böyle olunca bizim bu komşu sağda solda atıp tutmuş. Nasıl olur da daha iyi bir arabayı daha kısa sürede alırmışım ben diye. Yetmezmiş gibi bir de kendi yaptığı hile hurdaları ben yapmışım gibi anlatmaya başlamış. Haram paraymış ta hırsızlık yapmışım da falan filan. Neyse ki beni bilen biliyor. Ben en iyisi kendimi değiştirmeden bu şekilde devam edeyim. Daha çok arabalar yatlar katlar alırım. Onlar da konuşsun konuşacaklarını...

Hikayemizi Türk futboluna uyarlayabilen ve uyarlaması zoruna giden herkese selam olsun...


Hiç yorum yok: