6 Nisan 2015 Pazartesi

Futbola Kurşun-2

Yöneticiliğin yanından bile geçemeyen hatta nasıl yönetilmezin dersini veren Futbol yöneticilerimiz yine ellerine yüzlerine bulaştırdılar bu işi. Aslında bana göre ellerin yüzlerine bulaştırdılar çünkü onlar için bulunmaz fırsat böyle ortamlar.Hiç abartmıyorum bunlar ellerinde olsa her gün kaos çıkartıp o ortamdan nasıl nemalanırırızın derdine düşecek insanlar.

Madde madde bu elzem olayda bile nasıl bizi insanlıktan çıkarttıklarını yazacağım:

1- Hangi akla hizmet sadece Fenerbahçe'nin 2 maçı ertelendi ?
2- Hangi akla hizmet diğer maçlar da bugün ertelenirken kararın alındığı akşam Beşiktaş-Başakşehir maçının oynanmasına müsaade edildi?
3-Malum takımın 3 tane basiretsiz yöneticisi nasıl olur da bu olayla ilgili basın açıklaması yaparken " Başkanımıza şikeci demelerine müsaade ederseniz böyle olur" gibisinden laflar edebiliyor?
4- Kendini savunurken bile ırkçılık yapan insanlardan(ki kendileri daha önce kulüp televizyonunda da ırkçılıklarını kanıtlamışlardı) biz çok fazla şey beklediğimizin farkında değil miyiz?
5- Ve bende herşeyi maalesef anlamsızlaştıran soru:AYNI ŞEY GALATASARAY'IN BAŞINA GELSE BU TFF BU KARARI VEREBİLECEK MİYDİ???

Aksini gözlerimle görmedikçe bu adamların aldığı her kararda art niyet olduğuna inanıyorum ve bunu görüyorum. Özellikle son 4 senede 1 tane bile bunun aksini düşünmeme sebep olacak bir olay yok çünkü.


İlk yazıdaki insanlığımı bu adam müsfetteleri yüzünden kaybettim. Gidin onlara hesap sorun bana değil!!!

Hiç yorum yok: