4 Haziran 2009 Perşembe

Büyük Kaptan'a


Sen Galatasaray'da efsane olurken ben daha çocuk sayılırdım.Yaşım büyüdükçe ve futbol bilgim arttıkça aynı hızla sende yaşlanıyordun ve performansın düşüyordu.Kimse sen kötüyken UEFA finalinde çıkık omuzla oynadığını hatırlamıyordu.Ya da kimse senin sıradan bir lig maçında top taca çıkmasın diye ölümüne o topa koşup oyun sahasında tuttuğunu hatırlamıyordu o zaman.Ama ben Bülent Kormaz'ı hep bu ve bunun gibi daha nicesiyle hatırıma getiriyorum.
Gün geçti devran döndü,sen futbolu bıraktın ve teknik direktör oldun.Ve beklenen de oldu Galatasaray camiası seni hoca olarak başa getirdi.Herkes ilk başlarda Ferguson gibi kalsın kaç sene kalıyorsa vs. laflar etmeye başlamıştı o günden(ki ben hala aynı fikirdeyim).Ama kötü sonuçlar gelince çatlak sesler çıkmaya ve sonrasında taraftar dahil(kendini taraftar sanan kitle) sanki sen herhangi biriymişsin gibi tribünden,tv başında evinden sana,ailene küfürler,hakaretler etmeye başladı.Ama sen herhangi biri değilsin.Sen bu kulübe kimsenin vermediği kadar emek vermiş kişisin.Sonunun böyle olacağı çok belliydi aslında.O yüzden keşke hiç gelmeseydi teknik direktörü olmasaydı Galatasaray'ın diyorum şu an.Yıllar geçicek sen kariyerine başka kulüplerde devam ediceksin.Ve sonra ne olucak biliyormusun?Yine kapını çalıcaklar gel Galatasaray'ın teknik direktörü ol diye.Ve sen kabul ediceksin haliyle.Çünkü sen onlar gibi vefasız değilsin.Görev verildiğinde Galatasaray için herşeyi yaparsın.Yine aynısı olucak belki bu seferkinden daha başarılı olucan ama en ufak bir başarısızlıkta yine ilk seni alcaklar koltuğundan.Ama inan o zamanda ben ve benim gibi taraftarlar seni hala omzunda o beyaz sargı ve yüzündeki o hırsla hatırlarımıza getireceğiz.Görüşmek üzere BÜYÜK KAPTAN.

Hiç yorum yok: