16 Ekim 2016 Pazar

Hollanda Ligi | Genç Yetenekler



Aklımdaki şey şu: Büyük ligler hariç çoğu ligden 5 kişi belirleyip onların gelişimini takip etmek istiyorum. Hem kendimi ölçmek hem de scouting işini Football Manager'ın biraz dışarısına çıkartabilmek adına güzel olabilir diye düşündüm. Yapacağım değerlendirmeler kendi işimin de yoğunluğundan dolayı istatistikler ve maç özetleriyle mümkün olacak. 
Hollanda ligiyle başlıyorum. Bu ligde yer alan 20 yaş altı oyunculardan 5 tane seçtim. Söz konusu lig Hollanda olunca bunda gerçekten zorlandım. Bu 5 oyuncuyu seçerken ligdeki en iyi 5 20 yaş altı oyuncular olduklarını iddia etmiyorum. Şahsen merak ettiklerimi de bu listelere koyacağım ki sene içerisinde gelişimlerini daha iyi takip edebileyim.

Hollanda liginde izleme ağıma takılan 5 oyuncu şöyle:

1-Oleksandr Zinchenko(PSV)
2-Richario Zivkovic(Utrecht)
3-Bart Ramselaar(PSV)
4-Enes Ünal(Twente)
5-Jerry St. Juste (Heerenveen)

Diğer liglerden de 5'er kişi belirledikten sonra oyuncular hakkında kısa bilgileri ve onların haftalık performanslarını buraya yazmaya başlayacağım. 

Hiç yorum yok: